فرشته زمستونی منفرشته زمستونی من، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 14 روز سن داره

نفس مامان وباباش

اخرین پست 93

1394/1/1 1:59
نویسنده : مامان مهسا
867 بازدید
اشتراک گذاری

امیرعلی قشنگ مامان

چه قدر خوبه که هستی...چقدر خوبه که به دنیای من اومدی و هر لحظه دنیامو شیرین تر و خواستنی تر میکنی

اول میخواستم یه پشت بهمناسبت 3 ماهگیت بذارم اما چون باید حجم عکسا رو کم کنم و زمان بره مجبورم اخرین پست 93 رو بنویسم.

 

یادمه تو اخری پست 92 نوشتم که دوستدارم متولد سال 93 باشی و تو توی سال 93 قدم رو چشم ما گذاشتی.

به غیر از جوونه زدن تو نوگل من امسال دو تا از ریشه های محکم خانوادمونو از دست دادیم

که متاسفانه تلخی زیادی برای هممون به همراه داشت.

پدری عزیزم  پدربزرگ نازنینم ما رو تنهاگذاشت تلخ تلخ تلخ..راستش خیلی دلتنگشم و ناراحتم که نتونستم تو بدرقه کردنش به خونه ابدیش همراهیش کنم.

 

مامان زهرای عزیزم مامان بزرگ مهربونم و مهمون نوازم ما رو تنها گذاشت بعد از تحمل 3 ماه بیماری زجر اور

امسال من درسم تموم شد  و شدم مامان مهندس

هنوز بابات پیشمون نیست والان هم ازمون دوره.

 8 دقیقه به تحیل سال مونده

من و محمد دور از هم

سال نو همگی مبارک...

پسندها (3)

نظرات (0)