فرشته زمستونی منفرشته زمستونی من، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 12 روز سن داره

نفس مامان وباباش

تو... عشقم... امیدم... پسرم

1393/6/7 3:05
نویسنده : مامان مهسا
672 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فرشته تو دلی مامان

خیلی متاسفم که هنوز اسم دار نشدی مامان جان.من بین یه دو راهی سختم از یه طرف دلم یه اسم اصیل ایرانی میخواد از یه طرف عاشششق باباتم و دوستدارم اسمی رو که برات میذاریم از ته ته ته دلش دوست داشته باشه.بابات دوست داره اسمت علی باشه.منم کلی اسم لیست کردم مهراد - مهرسام-سامیار-سانیار-ارش-کیارش-رادین البته بابات هم یه لیست نوشت مهند-بهداد-محمد پارسا-رادوین- علی بود.

البته اسم سیروان رو هم جفتمون دوست داریم که معنیش جالب نبود.

خیلی سخته مامان جان دوست دارم زودتر اسم دار بشی با اسم صدات کنم و برات حلقه در اتاق سفارش بدم.تو خانواده هامون هم همه طرفدار باباتن یعنی همه علی صدات میکنن.خودت چی دوست داری عشقک مامان؟من فدددددای شما بشممممم

از اوضاع خودم برات بگم که حسابی گرد و قلنبه شدم از اول بارداری 8.5 کیلو اضافه کردم یعنی اون همه کاهش وزن هییییچ تموم شد.پنجشنبه پیش 29 مرداد مامان وبابام رفتن تهران و یه مقداری از سیسمونی شما گل پسرو خریدن کالسکه و کریر و پارک و صندلی غذا و رورویک بقیشو بعدا تصویری توضیح میدم.دستشون درد نکنه که بهترین ها رو برات فراهم کردن ایشالا بتونیم جبران کنیم.

عزیزم منو ببخش بابت همه کاستی هام بابت تموم کم توجهیم بهت فرشته کوچولوی من خیلی باید برات وقت بذارم خیییلی زیاد از خودم ناراضی ام.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

هدی (مامان آرش)
25 شهریور 93 2:27
اسم انتخاب کردن خیلی سخته.فعلا یه اسم موقتی روش بذار تا بتونی باهاش حرف بزنی.هر وقت اسمش قطعی شد به اون اسم صداش کن. تاریخ وبلاگتم درست نشده.
مامان مهسا
پاسخ
واقعا حیلی کاره سختیه.عزیزم کنار وبلاگم تو فهرست مطالب تاریخ داره