فرشته زمستونی منفرشته زمستونی من، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 17 روز سن داره

نفس مامان وباباش

اسم فرشتمون+ یه کوچولو از خریدها

1393/6/25 3:31
نویسنده : مامان مهسا
438 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به گل پسرم همه کسمممم niniweblog.com

مامان با کلی تاخیر و کلی خبر ای جورواجوراومدهniniweblog.com

اول از اینکه جمعه 21 شهریورسرویس تختو کمدتو خریدیم مبارکت باشه اقا کوچولوی منniniweblog.com

دوم اینکه اسمتوانتخاب کردم از این به بعد شما علی کوچولوی منی.دلیل این انتخابم اینه که بابات از وقتی با هم نامزد بودیم همیشه میگفت دوست دارم اسم پسرم علی باشه niniweblog.com منم از اونجایی که خیییلی مهربونم روشو زمین نزدم.

تو این مدت بابا اومد و رفت چون ممکن بود برای کلاس بارداری که 7 مهر جلسه حضور با همسران بود نباشه با خانم وروایی تماس کرفتیم و 9 شهریور 3 تایی رفتیم کلاس فقط 2 تا از شوهرا اومده بودن که من به بابات افتخار کردم.

امروزم جلسه سوم یابه عبارتی چهارمین کلاس بارداری رو گذروندیم عزیزم درست در اولین روز از 26 امین هفته با هم بودنمون.

جونم برات بگه 12 کیلو اضافه کردمniniweblog.comنمیدونم کی قراره این فاجعه جهانی رو جمع کنم مامان جان.

فعلا عزممو جزم کردم که طبیعی به دنیا بیای نمیدونم توانشو دارم یا نه؟؟؟

تا یه هفته بعد از دفاعم هر شب کابوس دفاع کردن میدیدم اما الان هر شب یه مدل خواب با تو بودنو میبینم.کلی استرس کارامو دارم قراره فردا با مامان وصبا بریم خونه من کمدامو بریزیم بیرون واییی که هزار تا کار داریم.

راستی تو اخرین ویزیت دکتر ذاکری گفت اخر اذر به دنیا میای جوجو ولی من دوست دارم دی ماهی بشی بابام به شوخی میگه بذار تا بهمن به دنیا بیاد بهترهniniweblog.com

علی                            

کالسکه و کریر علی جونمممم

علی

تخت پارک  نانازمممم

پست بعدی عکسای بیشتری میذارممم

دوست داریم علی جون

 

 

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

زینب مامان نازنین زهرا
26 شهریور 93 13:27
سلااام عزیزم انشالله نامدار باشه این گل پسر مااا چه اسم زیبایی انشالله صاحب اسمش نگهدارش باشه میگم مهسا امیرعلی خوب بودااا چه لوازم زیباایی دست مامان بزرگ و بابا بزرگ گلش درد نکنه . خیلی قشنگن انشالله با دل خووش استفاده کنه . خواهر زودی از سیسمونیش عکس بذار دلم اب شد
مامان مهسا
پاسخ
سلام خاله زینب .هنوز قطعی نشده والا.مرسی چشمات قشنگ میبینه.چشم میذارم
دختر آسموني
29 شهریور 93 13:11
حواست هست یک تابستان دیگر هم گذشت ......... ، حالا باید دوباره دل خوش کنیم به آمدن پاییز،یک پاییز خوشرنگ ،به پاییزی که دلت نگیرد و غروبش غم نداشته باشد ...................... توی کوچه و پس کوچه هایش بغض. نباشد ..............، پاییزی که مهر و آبان و آذرش تو را یاد هیچ خاطره خیسی نیاندازد .... یک پاییز دوست داشتنی که شاید مال من و تو باشد،میمانیم به امید پاییزی كه نه از فاصله خبری باشد نه ازدرد. نه از زخم نه از جنگ نه از فقر،به امید پاییزی که وقتی به آخر رسید جوجه ای از جوجه هایمان کم نشده باشد.... به اميد صلح.. به اميد عشق.... به اميد شیرین ترین لبخند ها....