فرشته زمستونی منفرشته زمستونی من، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 17 روز سن داره

نفس مامان وباباش

من وتو

1393/7/27 0:21
نویسنده : مامان مهسا
630 بازدید
اشتراک گذاری

پسرم امشب اومدم از مادرانه هام برات بگم

                                                      اینکه چه قدر عاشقتم ماه کوچولوی من

احساس میکنم باتمام وجودم باورت کردم.با هم کلی رفیق شدیم خیلی منو به خودت وابسته کردی جوجه کوچولو.حاضرم جونمو بدم تا تو سالم پا به دنیا بذاری.

هرکاری برای خوشحالیت و خوشبختیت انجام میدم.

از تغییرات خودم برات بگم تا حالا با اینکه کلی شکمم بزرگ شده شکمم ترک نخورده بود اما امشب متوجه 7 تا ترک چند سانتی روی سمت راست شکمم شدم سریع با روغن زیتون شکممو ماساژ دادم ولی دیگه کارش نمیشه کرد.چند ماهه دیگه حلقه نمی پوشم چون دیگه دستم نمیره.

همیشه پسرا مامانی انداینکه بتونم به تو احساس ارامش وامنیت بدم منو به شعف میاره.عزیزم اومدنت نزدیکه و من پر از ذوق و شوقم برای دیدن روی ماهت.

امروز نوبت دکتر داشتم دکتر گفت این که نچرخیده گفتم دیگه نمی چرخه گفت هنوز وقت داره.سونو کیت گذاشت بر خلاف دفعه پیش که کلی گشت تا صدای ضربان قلبتو پیدا کنه تا گذاشتش روی شکمم صدای قلبتو شنیدم میوه ی دلم.وزنم زیاد رفته بود بالا بهم توصیه کرد بیشتر رعایتکنم 10 ابان هم گفت وقت بگیرم دوباره وزنم کنه اگه همین طور وزنم بالا رفته بود ازمایش دفع پروتیین برام بنویسه.

عشقم مامان عاشققققققته

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

هدی (مامان آرش)
29 مهر 93 20:37
آخی عزیزم.چه روزای خوبی.قدر این لحظاتو بدون.بعدا دلتنگ این روزا میشی.من که اینطوریم.هر کیو میبینم بارداره همینا رو بهش میگم. من دلم برا روزای بارداریم تنگ میشه. ایشالا پسر کوچولوت صحیح و سالم بیاد تو بغلت.
مامان مهسا
پاسخ
اره روزای قشنگیه اما دوست دارم زودتر ببینم نی نیمو
هدی (مامان آرش)
29 مهر 93 20:38
منم رمز میخوام.
مامان مهسا
پاسخ
فرستادم برات خانمی
سارا شکيبا
9 آبان 93 4:55
سلام وبلاگت قشنگه! من بازي هاي آندرويد زيادي توي وبلاگم گذاشتم حتما بيا دانلود کن و نظر برام بذار! ممنون __________________
💕 ســـولماز 💕
3 آذر 93 22:01
سلام مهسا جونی ؟ خوبی فدات شم ؟ بخدا حواسم نبود وگرنه دوست خوبی مثل تورو مگه میتونم فراموش کنم حالا رمز بده تا سیسمونی پسر نازتو ببینم
مامان مهسا
پاسخ
سلام سولماز جونی.مرسی.من که اومدم رمزو دادم ولی اخه این رسمشه بی صدا میای و میری؟ازت دلخور شدم.اپم که نمیکنی ما دلمون به چی خوش باشه؟