فرشته زمستونی منفرشته زمستونی من، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 17 روز سن داره

نفس مامان وباباش

هفته 36

1393/9/8 16:18
نویسنده : مامان مهسا
454 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل پسل مامان

دیگه داریم به اخرای سفر دو نفرمون نزدیک میشیم.الان تو هفته 36 هستیم قراره چهارشنبه برم سونو ببینم چرخیدی یا نه گلم .از الان دلم برای این روزای دو نفرمون تنگ میشه.بعضی روزا از اومدنت میترسم از اینکه از پس مسیولیتت برنیام.ازاینکه مامان خوبی برات نباشم.دیروز عصر مادر جون اینا و عمه مریم و عمو امیر اومدن خونمون سیسمونیتو دیدن.مامان مهناز و خاله صبا هم اومدن.بعد با کمک عمه مریم و زنعمو ساک بیمارستانتو چیدیم.وووووووای کلی ذوق دارم برای دیدنت عسلم.هنوز تو کش و قوس انتخاب اسمیم با بابات انقدر حال میده

خدا رو شکر اشتهام این روزا خوبه خوب میخورم مخصوصا نون تر اونم لطیفه.خدا کنه خوب وزن بگیری.عزیزم خیلی دوستت دارم نبات کوچولوی من.

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)