فرشته زمستونی منفرشته زمستونی من، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 8 روز سن داره

نفس مامان وباباش

برای مادرم

1393/9/22 15:21
نویسنده : مامان مهسا
498 بازدید
اشتراک گذاری

مامان قشنگ و مهربونم 

فکر کنم بزرگترین و قشنگ ترین نعمت خدا در تمام زندگی برای من هستی.این 9 ماه دو روز دیگه تموم میشه و منم مامان میشم همش فکرمیکنم میتونم مادری به خوبی تو بشم?میتونم این حس امنیت و ارامشی که به ما دادی در پسرم ایجاد کنم?

فراموش نمی کنم که تمام این 9 ماهو قدم به قدم با من بودی از دکتر و ازمایشگاهو و درمانگاهو کلاسهای بارداری.اینکه هر بار میگم مامان بچه تکون نمیخوره هر کاری دستت باشه میذاری زمین یه ساعت میشینی کنارم  تا خیالت راحت نشه نمیری.تمام این 9 ماه من مهمون خونتون بودم و با روی باز پذیرای من بودی نذاشتی دست به سیاه و سفید بزنم.وفتی هر تیکه ی وسایل نی نی مو گرفتی چه ذوقی میکردی و همه رو با عشق گرفتی.

تو این مدت قشنگ فهمیدم که همییییشه پشتمی و بهترین تکیه گاه منی.

وقتی میگن عشق خدا به ما خیلی بیشتر از عشق مادر به فرزنده تو دلم میگم خدا یعنی چه قدر ما رو دوست داره???

خیلی بهت افتخار میکنم مامان اینکه با 3 تا بچه خودتو فراموش نکردی و از دنیا عقب نموندی همیشه به روزی و شونه به شونه ما جلو میای.

خدا همیشه تو رو برای ما نگه داره که هییییییچ چیزی تو دنیا با ارزش تر از تو نیست.

همیشه دوستت دارم!!!!

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)