فرشته زمستونی منفرشته زمستونی من، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 27 روز سن داره

نفس مامان وباباش

نفس مامان

1392/3/11 11:11
نویسنده : مامان مهسا
193 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفسم.دیشب ذکر خیرت بودمژهمن به محمد گفتم من دوست دارم نی نیمون دخمل شه دوست خودم باشه لباسای چین چین بپوشه.قهرمحمدم گفت هرچی خدا بخواد.مگه خودت همیشه نمیگفتی؟اما خوبه یه دختر ویه پسر داشته باشیم.گفتم دلتو صابون نزن من یه بار بیشتر زایمان نمیکنمشیطاننی نی اگه دوقلو شدی چی؟استرساخه ما تو خانوادمون زیاد داریم دوقلوزایی.فندقم امیدوارم نیومده باشی تو دلم میترسم چون این ماه مریض بودم . کلی انتی بیوتیک خوردم.صبر داشته باش جوحوماچ اخبار این مدت رتبه مامان مهناز بود که اومد 550 کشور.وقضیه کار محمد...18 تیر تولد محمده.هیچ ایده ای ندارم مامان جون

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مهسا مامی لیانا
11 خرداد 92 16:02
منم همیشه دختر دوست داشتم
ایشالا نینی خوشگلت به موقعش بیاد تو دلت عزیزم


مرسی خاله جون.ایشالا لیانای عزیز سالم و سلامت بیاد دنیا تا روی ماهشو ببینیم.
مرجان مامان آران
12 خرداد 92 19:35
ايشالا هر چي باشه خوش قدم و سالم باشه عزيزمممم


مرسی عزیزم.خیلی خوشحالم کردی بهمون سر زدی