فرشته زمستونی منفرشته زمستونی من، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 26 روز سن داره

نفس مامان وباباش

پیامی برای یک دوست

1392/4/26 17:58
نویسنده : مامان مهسا
1,150 بازدید
اشتراک گذاری

مهسای عزیز سلام

 

niniweblog.comامیدوارم خوب خوب باشی و لیانا ی عزیز به سلامت به این دنیای قشنگ قدم گذاشته باشه

niniweblog.comعزیزم خیلی نگران تو و لیانای مهربونیم.بیا و یه خبری از خودت به ما بده.من به مدیریت تلگراف زدم اما نتیجه ای نداشت.

niniweblog.comبالاخره گفتم یه دست صدا نداره شاید اگه منم تلگراف بزنم نتیجه ای داشته باشه اما نداشت

niniweblog.com.بی صبرانه منتظر پیامتم...

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

خاله پارمیدا
28 تیر 92 10:00
تایتانیک ــــــــ||ــ =”………….”— ___t/,_. …………. ,_ / __________________ با همه مسافراش فدات . . .پیش ما هم بیاو اگه دوست داشتیبه نی نی ما همم رای بدهکدش269
الناز مامان بنیا
31 تیر 92 15:28
همچیز خصوصیهههه نشد نظر بدممما


عزیزم اومدم رمزو برات گذاشتم.
مامان امیرحسین
30 مرداد 92 15:59
چه خوب که نوستی.منم خیلی به فکر مهسا هستم.نمیدونم چرا یه خبری از خودش نمیده.مردم از نگرانی.


منم خیلی به فکر مهسا هستم.ایشالا هرجا که هست خوشحال و خوشبخت باشه.
مامان حمید رضا
6 شهریور 92 0:53
سلام خانمی منم نی نی توراهی دارم انتظار خیلی سخته .....وبلاگ جالبی داری


مبارکه عزیز دلم.من تو راهیشم ندارم.ایشالا به سلامت به دنیا میاد