فرشته زمستونی منفرشته زمستونی من، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 23 روز سن داره

نفس مامان وباباش

یه پست بدون رمز

1392/8/29 21:37
نویسنده : مامان مهسا
153 بازدید
اشتراک گذاری

نفسم سلام

niniweblog.com

کی قراره بیای؟امروز خیلی هوای بودنتو کردم خیلی دلم می خواد هرچه زودتر مامان بشم عزیزم.

niniweblog.comعزیزم این مدت یعنی این هفته خییییلی درگیر درسم بودم.عزیزم خیلی ارزو های رنگی رنگی دارم برای خودم محمدم و تو واسه زندگی ایندمون واسه تمام روزهای قشنگی که پیش رو داریم.میدونم اومدنت به زندگیمون برکت و شادی  وخوشبختی مضاعفی میاره.عزیزم از خدا میخوام زندگیمونو به بهترین راه هدایت کنه و کمکمون کنه تاثمره زحمتهامونو ببینیم میدونم کمکمون کنه میدونم خیلی رحمان و رحیمه

niniweblog.com.میخوام خونه رو یه تمیزی اساسی کنم کلی انرِزی مثبت دارم عاشق محمد و زندگی قشنگمون هستم

niniweblog.comبرامون ارزوهای قشنگ کن اها و برای خاله مرجانت که باران جون قراره تا یه هفته دیگه به دنیا بیاد دعا کن زایمان راحتی داشته باشه منم براش دعا میکنم...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

یاسمن
30 آبان 92 12:45
عزیزم خوبی؟من مطمینم که فرشته نازت توی بهترین فرصت میاد تو دلت به کارای خوب خدا شک نکن.موفق باشی نازنینم
مرجان مامان آران و باران
1 آذر 92 21:14
سلام مهسای نازنین و مهربونمممممممممممم ایشالا که به ارزوت میرسی فدات شم ممطئن باش حتما دعات میکنم دوست خوب و مهربونممممممممممم
مامان مهسا
پاسخ
سلام مرجان عزیزم.مرسی عزیزم.مرسسسسسسسی مهربونم
سولماز
9 آذر 92 0:31
ای جانم فدای خودتو اون حس قشنگت بشم من ایشالا نی نی هم زودی میاد گلم ایشالا خاله مرجان هم زایمان راحتی داشته باشن
مامان مهسا
پاسخ
خدا نکنه سولماز جونایشالا زایمان کرده امیدوارم راحت بوده باشه براش
نیلوفر/مامانه روژینا
16 آذر 92 2:11
اخی عزیزم امیدوارم که زودتر نی نی جونی بیاد تو دلت. و به زودیه زود مامان بشی. بهترینهارو برات ارزومندم گلم.
مامان مهسا
پاسخ
مرررررسی ایشالا...مرسی گلم دخملی رو ببوس
شیما
22 آذر 92 6:37
عزییز دلممنم دو سال منتظر بودمتوکلت به خدا باشهببین چه نی نی لوس و بد اخلاقی مثل کژال من بت بده!!!الانم تا میتونی بخواب و استراحت کن که بعدا مثل من زار نزنیخصوصیتم چک کن
مامان مهسا
پاسخ
سلام شیما جوون.بداخلاقشم خوبهایشالا خد کژالو سالم نگه داره برات عزیزم.عزیزم من همش در استراحتم.مرسی عزیزم بابت رمز