فرشته زمستونی منفرشته زمستونی من، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 23 روز سن داره

نفس مامان وباباش

گام مثبت

1392/9/18 1:55
نویسنده : مامان مهسا
201 بازدید
اشتراک گذاری

الان دقیقا ساعت 1:36 بامداده من صبح ساعت 7:30 باید سر کلاس باشمniniweblog.comاما با کلی انرزی نشستم تا پست اخر شبمو بنویسم بعد لالا کنم.دیروز رفتیم دندون پزشکی و من دندونمو کشیدمniniweblog.com هنوز وقتی به این فکر میکنم که چه طور مثل یه شیر رفتم دندون پزشکی کلی به خودم افتخار میکنمniniweblog.com.تازه رفتنم هم جریان داره پنجشنبه شب خواب دیدم که رفتم دندون پزشکی و خیلی راحت دندونمو کشیدم منم جمعه صبح به محمد گفتم فردا منو ببر دندون پزشکی البته امیدوار بودم بامامانم برم اما چه میشه کرد که یه سر داره و هزار سوداniniweblog.comاین فوق لیسانسش تموم شه من به همه شیرینی میدم.البته اگه سریع هوای دکتری نزنه به سرش.به خدا من که فقط 22 سالمه حوصله درسو ندارم اما مامانم بر عکس منهniniweblog.com.خلاصه من و محمد ساعت 4 رفتیم دکتر محمد به دکتره گفت که من خیلی میترسم اونم خوب سرش کرد و دندونمو کشید بعدش گفت دیدی دختر خوب درد نداشت؟niniweblog.comمنم شنگول گفتم اله(گاز استریل تو دهنم بود) حالا میخوام برم پیش دکتری که ارتودنسی کردم تا ببینم میشه با ارتودنسی جای خالیه دندونمو پر کنه گرچه اصلا تو حرف زدن و خندیدن مشخص نیست.جوجو فکر کنم پروسه دندونای من خودش کلی طول بکشه فعلا که شدم دختر شجاع تا خرابی های دندونمو درست کنم.اینم یه گام مثبت در جهت زمینی شدن شما.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مرجان مامان آران و باران
19 آذر 92 15:22
به به افرین خانوممممممممممممممممممم نترسسسسسسس بابا ماشالا به مامانتتتتت که درس میخونهه اخیییییییییی من نمیدونستم 22 سالته چه خوب و بامزه قربونت برممممممممممم ایشالا همیشه شاد باشی
مامان مهسا
پاسخ
سلام مرجان مهربووونم.دیدی چه شجاعم.اصلا خوب نیست که درس میخونه.جون من فکر میکردی چند سالمه؟خدا نکنه مهربون ترین مهربون ایشالا شما و فرشته های خوردنیت و شوهر خوبت در کنار هم شاد و خوشبخت باشید
SaYa
20 آذر 92 19:42
سلام قربونت برممم خوووبی؟ واااای چقدر دلم واسه دوستام تنگ شده بود ولی بخدا انقدر گرفتاری و کار رو سرم ریخته حس میکنم 30 سالمه مامان منم خیلی به درس علاقه داره و الان داشجو هست 35 سالشه مامانم وای دوسی 22 سالت؟ عزیززززززززم
مامان مهسا
پاسخ
سلام عروس خانم خوشگل.خوب بیا سر بزن بهمونوای نگو این حرفو.منو بابایی بدون نی نی که شد وبلاگت ایشالا منو بابایی و نی نی بشه.مامان من 43 سالشه سایا درسو ول نمیکنه.ایشالا مامانت هم موفق باشه همیشه.بلییی
نیلوفر/مامانه روژینا
8 دی 92 2:31
افرین به شجاعت عزیزم.منم از بچگی تا الان خیلی دندون پزشکی رفتم. همش درگیر ارتودنسی و. دندون کشیدن و .... بودم عزیزم منم 23 سالمه و تقریبا همسنیم. اگه لطف کنی به منم رمز بدی ممنون میشم
مامان مهسا
پاسخ
مررررسی عزیزم دیدی چه دل و جراتی دارم منمثل منبرات رمزو فرستادم عزیزم