فرشته زمستونی منفرشته زمستونی من، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 23 روز سن داره

نفس مامان وباباش

یه پست موقت که تا 3 شنبه پاک میشه

1392/9/24 0:47
نویسنده : مامان مهسا
156 بازدید
اشتراک گذاری

نمی دونم چه  طوری احساساتمو بیان کنمممم.یه چیزی تو گلوم اذیتم میکنه.دست و دلم به هیچ کاری نمیره.باید خوشحال باشم هستم اما دلم میخواد زار بزنم.انگار یه تیکه از قلبم داره کنده میشه.کلی ظرف تو اشپزخونه تلنبار شده و من پای لپ تابم...خدایا هر چی به صلاحمونه برامون رقم بزن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (10)

مرجان مامان آران و باران
24 آذر 92 11:08
فدات شممممممممممممممممممم چرا ناراحتی قربونت برمممممممممممممممم بمیرم برات عزیزممممممممممممممم چی شده اخه
مامان مهسا
پاسخ
خدا نکنه مرجان جووونم.مرسی به فکرمی نازنینم
شیما
24 آذر 92 20:43
چی شده گلم؟ایشالا الان خوب شده باشی فدات شم
مامان مهسا
پاسخ
مرسی عزیزم که به فکرمی.ایشالا هرچی به صلاحمونه بشه
زینب مامان نازنین زهرا
2 دی 92 1:48
سلااااام ... دلم اومد تو دهنم چی شده مهسا جووونم ؟
SaYa
2 دی 92 22:04
عزیزم هرکسی تو یه دوره و زمان وارد این مرحله میشه امیدوارم همه چیز خیلی زود به روال شاد و خوب قبل برگرده خصوصی گلم
مامان مهسا
پاسخ
مرسی سایا جون یه مرحله جدیده یه کوچولو سخته اما از روال گذشته صد در صد بهتر خواهد بود عزیزم.مرسی عروس خانم
SaYa
2 دی 92 22:06
عزیزززم یادم رفت تیک خصوصی بزنم حواست باشه تاییدش نکنیا
مامان مهسا
پاسخ
چشم سایا جووونم
مامان محمدمهدي (ماماطهورا)
2 دی 92 22:51
خانومي خصوصيتو چك كن راستي اگه دوست داشتي رمزتو به منم بده
مامان مهسا
پاسخ
مرسی عزیزم برات فرستادم
مامان حمیدرضا
3 دی 92 20:18
چرا عزیز جی شده
سولماز
4 دی 92 19:02
ایشالا که هر چی خیره همون میشه عزیزم
مامان مهسا
پاسخ
مرسی عزیزم مرسی از اینکه بهم سر میزنی سولماز جوونم
مرجان مامان آران و باران
9 دی 92 14:01
دوستت دارم یه عالمههههههههه ایشالا که خوشت بیاد
مامان مهسا
پاسخ
ووووووووواااااااااااااایییییی مرسیییی مرجان جووونم من که خیلییییی دوست دارم فدات شم
مرجان مامان آران و باران
10 دی 92 23:58
ببخشید اشتباه گفتم دوست دارم یه عالمه هر چی بگم بازم کمه اون اخرش اشتباه بود اون اخرش مال یه شعر دیگست الان حضور ذهن ندارم
مامان مهسا
پاسخ
عزیزم هیچ عیبی نداره اون طوری قشنگ ترم بوووود