فرشته زمستونی منفرشته زمستونی من، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 24 روز سن داره

نفس مامان وباباش

اولین پست 93

1393/1/18 22:54
نویسنده : مامان مهسا
197 بازدید
اشتراک گذاری

♥♥♥ سلام نفس مامان سال نو مبارک با 18 روز تاخیر...

عزیزم سال 92 برای من و محمد سال پر پیچ و خمی بود عوض شدن ناگهانی شرایط کاری محمد باعث شد تا به جدایی از هم رضایت بدیم.

میدونی که چی میگم؟عشق بین ما مثال زدنیه.هر روز مون با غصه دوری میگذره.امیدوارم سال 93 بهترین و پربار ترین سال باشه.امسال من از دانشجو بودن در میام و مهندس میشم بزن دست قشنگه رو..

دوست دارم متولد سال 93 باشی حس خوبی نسبت به این سال دارم نمیدونم چرا؟؟؟عزیزم میخوام بدونی خیلی دوست دارم زودتر بیای پیشم خیلی دوست دارم.

محمد28 اسفند اومد و تا 7 فروردین پیشم بود.نمیدونی دوست داشتم زمان رو نگه دارم تا پیشم بمونه.

7سین

اینم از 7 سین من


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

زینب مامان نازنین زهرا
25 فروردین 93 0:51
سلااام مهسااا. نمیدونی چقدر خوشحااالم دارم بااال در میارم نمیدونم چی بگم. خیییلی خوشحااالم. انشالله این نی نی اذر ماهی گل و.صحیح و سالم سر وقت دنیاش بیاری انشالله با ناز پدر مادر بزرگ.بشه
مامان مهسا
پاسخ
زینب باورمنمیشه حامله ام...امروز بتا دادم 49.5 بود برام دعا کن سالم باشه بچم.