فرشته زمستونی منفرشته زمستونی من، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 21 روز سن داره

نفس مامان وباباش

سفره هفت سینموون

1392/1/7 12:35
نویسنده : مامان مهسا
306 بازدید
اشتراک گذاری

سفره هفت سین                                                                سلام عسلم اینم از سفره هفت سینمون.البته الان یه تغییراتی بهش دادم وشعماشم سفید گذاشتم.دیزوز یه پیک نیک خانوادگی رفتیم.خیلللللی خوش گذشت.قبل از عید منو محمد رفتیم نمایشگاه بهاره.زاپاس ماشینمونو دزدیدن.دیروز صبح محمد اول رفت صنایع معادن بعد رفت زاپاس بگیره که پیدا نکرده بود دیه قرار شد بابا بیاد دنبالمون که ماشین نبریم بیرون شهر.بابا زنگ زد گفت خاله اینا میان.ما هم حاضر شدیم رفتیم و کوچه تا اومدن.عینکخلاصه رفتیم و چادر زدیم زیلو انداختیم جوجه کباب درست کردیم و در زیر افتاب ناهار خوردیم اخه یه درختم نداشتخندهبعد از ناهار دایی مهرداد و مامان اینا رفتن یه سر اطراف.وقتی برگشتن شدن یه تیم ماهیگیری و راه افتادن به طرف اب.منم رفتم همراهشون بعد از یه نیم ساعتی خسته شدم برگشتم.محمدم تو چادر خوابیدهبود بیدارش کردم با هم کلی بدمینتون بازی کردیم.یه بازی که یه یه کاغذ میچسبونی رو پیشوونی طرف مقابل هم انجام دادیم کلی خندیدیم برای من نوشته بودن ابرو کمان مامانم برنامه ریزی زندایی کامینه میرزا قاسمی زندایی مریم ارامش فاطمه شیرینی صباهری پاتر پرندشنا خاله دستکش یه بارمصرف.یهویی دیدیم کاروان ماهیگیری برگشتن و سینا یه ماهی کوچولو گرفته بود تو پست بعدی عکسشو میذارم.هرچی گفتم بندازش تو اب گناه داره طفلی گوش نکرد.عکسای یادگاری هم که داستانی داشت واسه خودش.کلی عکس گرفتیم میپریدیم هوا کج میشریم خلاصه خییلی روز خوب و خاطره انگیزی بود شکر خدا.از خود راضی چه قدر تایپ کردم جوجو...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مهسا (مامان آینده ی یه دخملی♥)
7 فروردین 92 13:26
سلام مامان عزیز ممنون که بهمون سرزدی عید شما هم مبارک باشه
پس شما هم اسم من هستین
زنده باشین


مرسی عزیزم که بهم سر زدی.من هنوز مامان نشدم.اره هم اسمیم عزیزم باعث افتخارمه...
عموی دیانا
14 فروردین 92 14:15
سلام خواهر گلم انشالله قدم بچه تون پرخیروبرکت باشه.یه انتقاد کوچولو البته بیشتر نظرمو میگم ببخشید اگه اینجور میگم ولی با کمال احترام این وبلاگ که درست کردین بیشتر شبیه دفتر خاطرات شماست تا وبلاگ یه نی نی.بازم عذر میخوام اگه حرف بدی زدم.


خواهش میکنم.
صفورا مامان آوا
15 فروردین 92 10:16
به به عجب سفره هفت سین قشنگی امیدوارم سال خوب و پر از شادی در پیش رو داشته باشید


ووووووایییییی مرسی صفورا جون.خیییلییی خوشحالم کردی به ما سر زدی مرسی عزیزم
الناز مامان بنیا
24 فروردین 92 15:52
عیدتون مبارک همیشه شاد باشید اکر دوست داشتید تبادل لینک کنیم دوستم www.benya.niniweblog.com


حتما عزیزم باعث افتخاره