فرشته زمستونی منفرشته زمستونی من، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 21 روز سن داره

نفس مامان وباباش

مسافرت

1392/1/21 8:14
نویسنده : مامان مهسا
180 بازدید
اشتراک گذاری

عسیس دلم سلامبغلاین هفته محل کار بابایی عوض شد و از کارگاه رفت شرکت و یه تغییر اساسی تو کارش پیش اومد.امیدوارم این تغییر به نفعمون باشه.فکرموون این بود که اواخر فروردین یه هفته بریم شیراز و اصفهان.اما از اونجایی که من خیلی درسام  سنگینه و نمیشد یه هفته قید کلاسامو بزنم تصمیم گرفتیم نریم و سفرمون رو موکول کنیم به تابستون و بریم ترکیه.که یهو من گفتم کیش...بعد از یه کم گشتن تو اینترنت و اژانسای هواپیمایی دیروز بلیط گرفتیم وجمعه میریم کیش و ان شا.. دوشنبه برمیگردیمهوراهتلموون هتل جام جمه.امیدوارم بهموون خوش بگذره عزیزم بلاخره قبل از اومدن شما باید مسافرتامونو بریمنیشخنددوست دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مريم
21 فروردین 92 8:39
خيلي با احساسي ايشالا زودتر طعم شيرين بچه داري رو حس كني
مواظب باش گاهي احساسات زياد كار دست آدم ميده ... (بچه ها هرچي كه بيشتر دوستشون داشته باشي بيشتر ازت فاصله ميگيرن شايد بعدا به حرف من برسي!)


مرسی مریم جان.
مامان مهرزاد جان
21 فروردین 92 9:30
سلام امیدوارم بهتون خوش بگذره
تا میتونین مسافرت برید که اگه بیاد واویلا تا یکی دو سال سخته مسافرت


سلام مرسی عزیزم.همه میگن ما هم داریم استفاده از این زمان میکنیم.
مامان الینا
22 فروردین 92 0:52
ببخش عزیزم این حساسیت شوهریه منم بخاطر بعضی دوستان چندتا عکس گذاشتم .آخه من از تو هیچی نمیدونم ،از خودت برام بگو،پروفایلتم که خالیه ،حداقل بگو کجایی و چه میکنی


میدونم عزیزم.بهت حق میدم.ان شاا.. نی نیت سالم بیاد دنیا و باعث دلخوشیه مامان و باباییش شه
زیتب مامان فرشته آسمونی امیرعباس
22 فروردین 92 23:21
سلام عزیززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززم
خوش بگذره انشالله به زودی نی نی نازت و بغل بگیری و باهم برین مسافرت


مرسسسسسسیییی زینب جون.چه دعای قشنگی عزیزم.این چند روز دلم برات تنگ میشه