فرشته زمستونی منفرشته زمستونی من، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 27 روز سن داره

نفس مامان وباباش

یه خبر خیییییییییییییلی خوب

1392/2/21 11:46
نویسنده : مامان مهسا
168 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم دیروز خبری بهم رسید که بی نهایت منو شاد کرد و خدا رو بسیییییار سپاسگذارم .اینکه خاله زینبت که خیییییییییییییلی دوستش دارم نی نیش مهمون دلش شده.شاید اغراق نباشه اگه بگم به اندازه زمینی شدنت خوشحال شدم.عزیز دلم خیلی برای خاله زینب دع کن دعا کن که نی نیش سالم بیاد دنیا و همیشه کنار مامان باباش شادو خوشبخت باشه.خدا رو صد هزار مرتبه شکربغل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

زیتب مامان فرشته آسمونی امیرعباس
21 اردیبهشت 92 15:52
سلام مهسا جونم ...
خیییییییییییییییییییییییییییییییییلی محبت داری عزیزم ... نمیدونم با چه زبونی تشکر کنم انشالله خدا به زودی نی نی سالم و صالح بده من که باید تا 3شنبه صبر کنم


عزیزم کاری برات نکردم.دوست داشتم یه کادوی خوشگل برات پست کنم.خیلی خوشححححححالم
یاسمن
30 اردیبهشت 92 19:15
سلام مامان نفسی خوشحالم اومدی وبم و باعث شدی دوست خوبی مثل شما پیدا کنم من چون خونه مادرم هستم دسترسی به نتم کمه الان اومدم تا ازتون تشکر کنم اجازه میدید لینکتون کنم؟خوشحال میشم دوستای خوبی باشیم منتظرتونم بوس بای


خوشحال میشم دوستم..باعث افتخاره
زیتب مامان فرشته آسمونی امیرعباس
31 اردیبهشت 92 13:33
سلاااااااااااااااام میبینم وقت امتحانه و خانوم درسخون شدی و خبری ازت نیست ....
انشالله همه رو با نمرات بالا قبول بشی خانم آرشیتکت


سلام زینب جون.اره به خدا خیلی سرم شلوغه.هر روز به وبت سر میزنم.تو هم کم پیدا شدی عزیزم.مرسی واسه دعای قشنگت