فرشته زمستونی منفرشته زمستونی من، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 27 روز سن داره

نفس مامان وباباش

روز مادر

1392/2/19 22:56
نویسنده : مامان مهسا
716 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسیس دلم....این پست با کلی تاخیر اومدمژهاتفاق جالب امسال و شاید غم انگیز تلاقی کردن روز زن و تولد من بودگریهیازدهم اردیبهشت  سال 92..واسه مامان محمد یه بلوز خوشگل و واسه مامان خودم یه سکه پارسیان گرفتیم.خودم هم که خشکه حساب کردم با محمد به اضافه یه شام خوشمزه که رفتیم بیرون.روز تولدم هم که دختر خاله مادر جون تازه رفتن خونه جدیدشون مولودی گرفته بودن من ومادرجونو مریم رفتیم.وقتی برگشتم خونه با محمد رفتیم خونه مادر جون و کادوشونو دادیم بعدش رفتیم خونه مامانم به صرف تولد و روز مادرکیک تولد البته خاله جونم هم اومده بود.کلی خوش گذشت....مامان بابام یه گوشی سامسونگ گلکسی پاکت و خواهر گلم یه سری استدلر و داداش حسینم یه دمپایی خوشگل بهم دادن.خاله مهربونم هم یه دمپایی که با مامان هماهنگ نکرده بود و یه بلوز خیلی قشنگ بهم  دادند.دستشون درد نکنه.مادرم بی نهایت دوستت دارم امیدوارم بهترین ها در انتظارت باشه و همیشه شاد شاد  باشی  ومن بتونم ذره ایی از محبت های بیکرانت رو جبران کنم.انشا.. رتبه ات خوب شده باشهچشمک اخه یکشنبه رتبه های ارشد میاد.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مهسا مامی آرنیکا
19 اردیبهشت 92 2:13
تولدت مبارک باشه عزیزم


مرسی عزیزم.بوس
زیتب مامان فرشته آسمونی امیرعباس
20 اردیبهشت 92 16:38
خصوصی داری


مرسی عزیزم...