فرشته زمستونی منفرشته زمستونی من، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 27 روز سن داره

ما برگشتیم

1392/1/28 8:39
نویسنده : مامان مهسا

سلام عزیز دلم...ما دیروز صبح ساعت 6.30 صبح رسیدیم خونه.خب از سفرمون بگم ساعت 6.15 عصر از مهراباد پرواز داشتیم به سمت کیش.وقتی رسیدیم ترانسفر هتل به موقع اومد دنبالمون البته کلی واسه بقیه منتظر موندیم.رفتیم هتل اتاقمون رو گرفتیم و بعدش رفتیم اسکله تفریحی.اونجا رهام کوچولو رو دیدمخجالتماشا.. خیلی نانازه.از فرداش کلی رفتیم بازاراز خود راضیمنو بابایی حسابی از خجالت خودمون دراومدیم و کلللی خرید کردیم .البته من به یاد شما هم بودملباس                                                                                                البته محمد به فکر زمانی بود که شما مهمون دل من شیخجالتلباس مهسا                                                                   دیگه کم کم باید اماده پذیرایی از شما بشیم عزیزم.اونجا کلی نی نی دیدیم محمد این شکلی شده بودنگران همش میگفت اخه اینا چه طور نی نیاشونو میارن اینجا اخه خیلی گرمه.کلافه میشن نی نیا.عزیزم معمولا خانم ها عاشق خرید کردن هستن و اقایون حوصله خرید کردن ندارن.ما برعکس بودیم محمد دوست داشت تموم بازارها رو بگرده.منم خسته شده بودم و بازار دوست نداشتمگریه.ما تو اون چند روزیه گشت دور جزیره  پارک دلفین ها وشام هتل داریوش وکلی بازار رفتیم.البته به خاطر ایام فاطمیه اهنگ تعطیل بودناراحت.اینم از سفر کیش ماکشتی یونانی