فرشته زمستونی منفرشته زمستونی من، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 27 روز سن داره

نفس مامان وباباش

کار اینده مامان

1392/3/15 21:50
نویسنده : مامان مهسا
185 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم سلام ...خیلی این روزها ذهنم مشغوله.ذهنم مشغول فکر به اینده است.میخوام برای اینده کاریم یه تصمیم درست بگیرم درسته الان مشغول درس هستم اما دیدم فقط رشته تحصیلیم نیست.خیلی به عکاسی و داشتن یه اتلیه عروس و کودک فکر میکردم و از کار مزون هم خوشم می اومد.حالا با حسنا به فکر زدن یه مزون عروس افتادیم نمیدونم خیلی گیجم که چی کار کنم.تو چی میگی نفس مامان؟

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مرجان مامان آران
19 خرداد 92 12:16
مزون خوبههههههههه
اتليه هم خيلييييييييييييييييييي خوبههههه
ايشالا هر كدوم بود موفق باشي


مرسی مرجان جونم.اران گلمو ببوس.عاشق اسم پسرت شدم.
SaYa
19 خرداد 92 14:36
عزیزم خب تو که نیومدی پیش من
رمز برات خصوصی فرستادم


مرسی سایا جوون
الناز مامان بنیا
27 خرداد 92 14:53
هر دوتاش عالین


هردوشونو دوست دارم