فرشته زمستونی منفرشته زمستونی من، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 27 روز سن داره

نفس مامان وباباش

تولد محمد حسین

1392/3/20 1:27
نویسنده : مامان مهسا
1,977 بازدید
اشتراک گذاری

کیک

  تولدت مبارک داداش گللللللللللللللللم....امیدوارم بهههترین ها در

  انتظارت باشند.(شرمنده کیک تولد پسرونه قشنگ نبود یه

  کم دخترونه شدخنده).حسین عزیزم یک دنیا ارزوی خوب رو برایت

  ارزومندمقلب.اگه دستم بشه یه تم انگری برد خوشگل برات درست

  میکنم.اخه تولد داداشم موکل شده به بعد از برگشتشون از سفر

  مشهد.

 نفس عزیزم یکی از کسانی که کسانی که خیلی مشتاق اومدنته

  حسینه که هی میپرسه مهسا من کی دایی میشم پس؟؟دایی

  کوچولوت منتظر اومدنته.حسین متولد 1385/3/20 اینم تاریخ تولد

  دایی که ثبت شد تو وبلاگت.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

مرجان مامان آران
20 خرداد 92 15:49
سلام عزيزم خصوصي دارييي
تولد داداش خوبتم مبارككككككككككك هميشه زنده باشه


مرسی مرجان جونم.بوسسسسسسس
SaYa
20 خرداد 92 18:04
سلام عزیزم

تولد داداش گلتو تبریک میگم و امیدوارم زندگیش همیشه با شادی باشه

و تو تمام مراحل زندگیش موفق باشه




مرسی سایا جون.چه ارزوی قشنگی


SaYa
20 خرداد 92 18:04
من هر روز و هر لحظه نگرانت می شوم که چه می کنی !؟

پنجره ی اتاقم را باز می کنم و فریاد می زنم

تنهاییت برای من ...

غصه هایت برای من ...

همه بغضها و اشكهایت برای من ..

بخند برایم بخند

آنقدر بلند

تا من هم بشنوم صدای خنده هایت را...

صدای همیشه خوب بودنت را
شاد باشی دوست عزیزم


قشنگ بود .مرسی بابت متن قشنگت
مهسا مامی لیانا
21 خرداد 92 0:41
تولد داداش کوچولوت مبارک


مرسی مهسا جووووونم.بووووووووووس
مرجان مامان آران
21 خرداد 92 3:08
ههههههه يادم رفت يكيشو بگم بيا خصوصي


مرسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسی