فرشته زمستونی منفرشته زمستونی من، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 26 روز سن داره

نفس مامان وباباش

پر از استرس

1392/4/17 0:57
نویسنده : مامان مهسا
197 بازدید
اشتراک گذاری

نفس ای رفیق روزهای نیامده من

 عزیزم زودتر میخواستم بیام بنویسم

niniweblog.comعزیزم یادم رفت بگم فردای همون شب که حال پدری بد بود تولد حسین بود.اینجاست که ادم میفهمه چه قدر دل بچه ها کوچیکه.اون شب که مامان و بابا رفتن پدری رو بیارن حسین با دمش گردو میشکوند

niniweblog.comکه هوورا الان پدری میاد.بعدش که مامان اینا اومدن و پدری همراهشون نبود.مامانم خیلی کلافه بود گفتیم فردا رو کنسل کن بعدا تولد میگیریم.حسینو صدا کردم که حسین بیا تولدتو چند روز دیگه بگیریم

niniweblog.comگفت نههههههههه گفتم اخه پدری مرضه گفت خب پدری نیاد.خلاصه فردا شدو پدری خدا روشکر بهتر شد و مهمونی پا بر جا موند.البته بماند من از ناراحتی تا 5 صبح بیدار بودم

niniweblog.comصبح ساعت 11 زنگ زدم مامان بیاد دنبالم ترسیدم اتفاقی بیافته که بعدا غصه بخورم چرا نرفتم برای اخرین بار ببینمش.رفتم پدری رو دیدم عزیزم امیدوارم هیچچچچچوقت ترس از دست دادن عزیزانت قلبتو به درد نیاره که بد چیزیه.تا شب منو ومامان و صبا

niniweblog.com

niniweblog.com.منو صبا تو شق افتاب و گرما رفتیم دنبال کیک

niniweblog.com.وووووای خیلی روز سختی بود همش بدو بدو...تولد حسین هم با خوبی وخوشی به پایان رسید.

niniweblog.comخییلی باحال بودن این شکلکا.خوشم اومد.

 

niniweblog.comشب بخیر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (14)

الناز مامان بنیا
31 خرداد 92 21:25
چه شکلکهای نازی


اره دیدی چه نازن؟بنیا جونمو ببوس
اسماء
31 خرداد 92 22:58
من دلم می‌خواهد

خانه‌ای داشته باشم پر دوست،

کنج هر دیوارش

دوست‌هایم بنشینند آرام

گل بگو گل بشنو...


مرسی دوستم خیلی قشنگ بود...
مامان حنانه زهرا
2 تیر 92 2:31
_$$$
__$$$$__________________$
__$$$$$________________ $$
__$$$$$$$______________ $$$
__$$((▂))$$$____________$$$$
__$$$$$$$$$$_________$$((▂))$
__$$$'¤'¤'$$$$$______$$$$$$$$$
__$$$¤'¤'¤'¤$$$$___$$$$'¤'¤'¤$$$
__$$$'¤'¤'¤'¤'¤$$$__$$$¤'¤'¤'¤$$$
__$$$$'¤'¤'¤'¤'¤$$$ $$$'¤'¤'¤'¤'$$
___$$$$'¤'¤'¤'¤'¤$$$ $$'¤'¤'¤'$$$
_____$$$$'¤'¤'¤'¤$$$ $$'¤'¤'$$$
__$$$$$_$$$'¤'¤'¤'¤$ $$'¤'¤$$
_$$((▂))$$$$$_$$$$$$$$$$$_O_O
$$$$$$$$$$$$$$$_$$$$$$_ _ $ $
$$$'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤$$$$_$$___$ $
$$$'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤'$$$$__$$$
$$$$'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤$$$$_$$$
_$$$$$$$$$$$$$$$$_$$$$
__$$$((▂))$$$$$_$$$$$
____$$$$$$$_$$$$$
_________$$$$$
______$$$
_____$¤
___$¤
__$¤





مرسیییی عزیزم
یاسمن
3 تیر 92 17:57
سلام خدارو شکر که حال پدریت بهتره عزیزم ایشالا همیشه خوب باشن .من از رمز وبلاگت جا موندم چند وقت که نبودم اگه دوست داشتی به منم بده


سلام یاسی جون.میام میدم بهت عزیزمممم.دعام کن
مرجان مامان آران
5 تیر 92 16:25
سلام عزیز دلم ببخشید دیر به دیر میام مرسی که میای پیشمون قربونت برممممم
ایشا همه چیز خوب پیش بره بر وفق مرادت مهربونممم
دوست دارم زیادددد


مرجان جوونم مرسی عزیزم که بهم سر میزنی.خخخخخیلی دوست دارم اران گلمو ببوسسسس
عزیزم دعا کن برام...
مامان ساتیار
5 تیر 92 22:32
سلام، وقت بخیر.امیدوارم که حالتون خوب باشه. ساتیار در جشنواره ی تابستانی نی نی وبلاگ شرکت کرده...خوشحالمون می کنید اگه بهش رای بدین و با یک پیامک، عدد 103(صد و سه) را به شماره ی 20008080200 (دوهزار هشتاد هشتاد دویست) ارسال کنید. از لطف شما ممنونیم – شاد و سلامت باشید. http://satyarjun.niniweblog.com
علي خوشتيپ
6 تیر 92 0:27
سلام خاله جون.من تو مسابقه نی نی شکمو شرکت کردم.به رایتون نیاز دارم اگه از عکسم خوشتون اومد کد 118 رو به شماره 20008080200 اس ام اس کنید. ممنون
SaYa
9 تیر 92 16:08
سلام عزیزم خوبی؟والا نمیدونم چرا گفتی دق مرگت میکنم و دیگه نمیزاری
من بارها گفتم آدرستو بزار
و همینطور که همه دوستان میدونن من کیست دارم و به عملم نزدیکم و زیاد نمیتونم پای کامپیوتر باشم...در هر صورت نمیدونم واقعا باید چیکار کنم نیومدنم دلیل بر بی انصافی و نداشتن محبت نیست
مریضیم ک دست خودم نیست ک گلم


ازم نگیر سایا تو بدترین شرایط روحی ام
الی مامی آراد
9 تیر 92 20:00
سلام خاله جون.من تو مسابقه نی نی شکمو شرکت کردم.به رایتون نیاز دارم اگه از عکسم خوشتون اومد کد 290رو به شماره 20008080200 اس ام اس کنید. ممنون میشم
ღ مونا مامان امیرسام ღ
11 تیر 92 3:01
سلام دوست خوبم.ممکنه به این ادرس برید و به ((امیرسام خرمی)) امتیاز 5 رو بدید اگر قبلا به کس دیگه ای رای دادید بازهم میتونید رای بدید. تا 8 مرداد هم وقت دارید.ممنون از وقتی که میذارید عزیزم. خوشحال میشم اگر بعد از رای دادن خبرم کنی. soha.torgheh.ir/festival/festivalPage.php?festival=7
SaYa
13 تیر 92 12:12
عزیزم رمز چی؟هیچکس ک دیگه رمز نداره....


باشه عزیزم
SaYa
13 تیر 92 15:25
سلام گلم مشکلمون حل شد...پست ثابت خوندی.؟ختم قرآن داریم گفتم شاید بخوای اگه میشه وسمت بگو میخواییم بزاریم وسط قرآن


اگه خواستم میگم سایا جان
ماماطهورا
17 تیر 92 16:43
سلام وبلاگ نازي داريد اميدوارم اين انتظارتون برا ني ني زياد طولاني نشه و نفس زودي بياد تو دل مامان مهربونش منم مثل خودت منتظرم خوشحال ميشم باهم دوست بشيم و به وبلاگ منم سر بزني


مرسی از اینکه بهم سر زدی عزیزم
متین من
24 تیر 92 3:26
سلام میشه لطفا بیای وبم عکسم ببینی اگه زحمتی نیست متین در مسابقه نی نی شکمو شرکت کرده و شما برای رای دادن گوشی تون بردارید 174 به 20008080200 ( دوهزار هشتاد هشتاد دویست) پیامک کنید ممنونم خیلی لطف میکنین یک پیامک هدیه میکنین به پسرم