فرشته زمستونی منفرشته زمستونی من، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 27 روز سن داره

نفس مامان وباباش

روز مهم واسه مامان بزرگ

1391/11/20 17:50
نویسنده : مامان مهسا
185 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفسم  دوست نداشتم تا زمان اومدنت وبلاگ داشته باشی اما واقعا نمیدونم چی شد برات وبلاگ ساختممتفکر.امروز واسه مامانبزرگ شما یه روز مهم بود.مامان من امروز کنکور ارشد داشت و یه عالم واسش درس خونده.دعا میکنیم قبول شه و نتیجه زحماتشو ببینهخیال باطل دوست دارم شما مثل مامانم کوشا باشی و برای رسیدن به هرچی که میخواینهایت تلاشتو بکنی.ماچدوست دارم عزیزم                    

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

آناهیتا مامانیه آرمیتا
21 بهمن 91 4:54
چه مامان بزرگ باحالیییی خیلی خوشم اومدایشالا همیشه سلامت وکوشاباشن وامیدوارم قبول بشن


مرسی مهربون.انشاالله قبول شه خیلی زحمت کشیده.
هما
24 بهمن 91 14:56
چه مامان بزرگ با ارداه اي.مرحبا ايشالله قبول شن.


مرسی .ان شاالله...
زینب مامان فرشته آسمونها امیر عباس
26 بهمن 91 12:11
سلام دوست جون جونی من خوبی ...
مامان منم داشت ...
من امسال کنکور ندادم انشالله برم کلاس سال دیگه اما میگن امسال مهندسی خیلی میگیرن... بنده خدا مامان من آزاد قبول شده اما تنکابن خوش به حالش به قول بابام شماها درس می خونید مامانتونم بعد 17 سال دوباره داره درس می خونه ...
انشالله امسال مامانهامون هر دو قبول بشن


انشالله قبول شن.ما که بخیل نیستیم.ان شالله نتیجه زحمتاشونو ببینن.