فرشته زمستونی منفرشته زمستونی من، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 24 روز سن داره

نفس مامان وباباش

بدون عنوان

1392/12/9 23:06
نویسنده : مامان مهسا
204 بازدید
اشتراک گذاری

 الان با یه سر درد شدید مینویسم

چه قدر خوبه که خدا به انسانها اشک داده

همین که دلت یه کم سنگینی میکنه

                                               با یه کوچولو گریه راحت میشی

 

خدایا ازت متشکرم بابت تک تک قطره های اشکی که تو وجودم قرار دادی ازت ممنونم که هیچوقت تنهام نذاشتی با اینکه من بهت پشت کردم خدایا دستاتو همیشه رو شونه هام احساس میکنم.

فردا مسلما یه روز خاصه یه شروع دوباره از این موقعیت بهترین استفاده رو میکنم دوباره میرم سراغ رِژیم و وزن کم میکنم هر چه قدر که دلم خواست و  3dmax , autocad   کامل میکنم.

        

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

سولماز
12 اسفند 92 22:29
بهتری مهسا جونم ؟؟؟
مامان مهسا
پاسخ
به به ببین کی اومده....بهترم عزیزم.
مرجان مامان آران و باران
18 اسفند 92 15:45
سلام مهسای خوبم خوبی چی شده دوست نازمممممممممممممممممممممممدلت خیلی پره
مامان مهسا
پاسخ
سلام مرجان جونم.عزیزم تو که کامل در جریان زندگی من هستی....