فرشته زمستونی منفرشته زمستونی من، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 21 روز سن داره

نفس مامان وباباش

روزانه مامانی

1391/12/5 10:28
نویسنده : مامان مهسا
201 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مهربونم من چند روزیه بد جور مریضم بی حالم...محمدم مثل پروانه دورم میچرخهقلب هی برام اب پرتقالو لیمو شیرین میگیره و میوه و غذا برام میاره.کلی تقویتم کرده.دو شب پیش حالم خیلی بد بود منو برد بیمارستان.خیلی بابایی رو دوست دارم عزیزم.میخوام زودتر دعوتت کنیم تا خوشبختیمون کامل شه.نزدیک عیده دومین عیده که تو خونه خودمونیم و سومین عید با هم بودنمونههوراهنوز خونه تکونی رو شروع نکردم.کلی ذوق دارم واسه سفره هفت سینمون و لحظه سال تحویلخیال باطلبه امید روزی که تو هم سر سفره هفت سینمون باشیماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مائده(ني ني بوس)
5 اسفند 91 11:00
ايشالا كه زودي خوب شي


مرسی عزیزم
مامان آرشیدا کوچولو
5 اسفند 91 13:40
عزیزم نفـــــــــــــــــــــس چه اسم قشنگی واقعا هم با هر نفسی که میکشی بیشتر عاشقش میشی


مرسی عزیزم.من اسم نفسو خیلی دوست دارم.حتی اگه اسم نفس هم رو بچمون نذاریم مطمینم نفسمون میشه.خیلی لطف کردی که به ما سر زدی عزیزم ارشیدای عزیزو ببوس
مامان الینا
8 اسفند 91 0:28
خصوصی


مرسی عزیزم
زینب مامان فرشته آسمونها امیر عباس
22 اسفند 91 14:23
سلام مرسی از اینکه همیشه به یادم هستی...
چرا گفتی آخرین بار ؟
اتفاقی افتاده مگه ؟


نه عزیزم.چیزی نشده نگران نباش