فرشته زمستونی منفرشته زمستونی من، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 21 روز سن داره

نفس مامان وباباش

درد دل مامان نفس 3

1391/11/28 18:21
نویسنده : مامان مهسا
192 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم..امروز بابایی نرفت سر کار.ما ساعت ٩ و نیم دفتر مهرابی بودیم.منشیش زنگ زد مدیر گروهم هماهنگ کنه اونم گفته بود استادش داره میاد ولی من نمیامکلافه منم کلی عصبانی شدم اخه مهرابی کشاورزی خونده چیزی نمیفهمه اون وسط.خلاصه استادم اومد.قلبعزیزم بابایی شما مرد بی نظیریه و من بهش افتخار میکنم امروز پشتم بود و منو حمایت کرد ودر تمام مدت با ارامش و با محبت با استادم حرف زد.خب دکتر مهرابی که کشاورزی خونده بود و چیزی سرش نشد تازه استادم راجع به درسم براش کلی توضیح داد تا بفهمه طرح ٢ یعنی چی.بعدشم استادم از خودش دفاع کرد و گفت کارم ضعیف بوده و صلاحیت گذروندن این درسو ندارم.منم که انتظار حمایت از مهرابیو داشتم دیدم گفت حق با استادتهتعجبدوباره نذاشت کارامو باز کنم.از دفتر مهرابی که زدیم بیرون دیدیم یه کلاس از بچه هایی هندسه کاربردی که این درسشونو با همون استاد برداشتن اومدن اعتراض که هممونو انداخته.دو تا از دوستامم اومده بودن.تازه بیرون از دفتر مهرابی بابایی استادمو کشید یه طرف و کلی باهاش صحبت کرد اونم وسط راهرو دانشگاه کارامو باز کرد و کلی خط خطیش کرد و ایرادهای الکی گرفت وگفت بهش نمره نمیدم یعنی این همه دوندگی اخرش هیچی نشد.بابایی مهربون ناهار منو برد بیرون وکلی تلاش کرد حال منو خوب کنهخجالتمنم سعی میکنم اروم باشم و غصه نخورم.گریهاخه من دوست دارم شما زودتر بیای پیش مامان وبابا...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

زینب مامان فرشته آسمونها امیر عباس
26 بهمن 91 12:13
چرا عکس نیست


نمیدونم من عکسشو گذاشتم.باز نمیشه؟
جشنواره تولیدکتابهای صوتی کودکان
28 بهمن 91 12:06
دوست بزرگوارlمامان نفس برآنیم تا بزرگترین کتابخانه صوتی برای کودکان و نوجوانان ، بویژه کودکان نابینا را ایجاد کنیم .برای این کار، کافی است یک یا چندین کتاب مناسب کودکان و نوجوانان را انتخاب کرده، آن را بازخوانی نموه و فایل صوتی را برای ما ارسال نمائید و یا اینکه یکی از قصه ها ،داستانها و متل های محلی خود را با زبان و لهجه خود ضبط و به این جشنواره ارسال نمائید.بدین ترتیب شما علاوه بر اینکه در یک حرکت فرهنگی عظیم سهیم شده اید، بی هیچ هزینه ای جزو پدیدآورندگان کتاب کودک می شوید و همچنین در راه حفظ فرهنگ ، زبان و یا لهجه محلی خود گامی بزرگ را می پیمائید. از شما بزرگوار رسما دعوت به عمل می آید تا در اجرای این جشنواره ، درخواست " همکار افتخاری" ما را پذیرا باشید و با اطلاع رسانی یا هرگونه اقدامی که خود صلاح می دانید، یاری مان نمائید.
زینب مامان فرشته آسمونی امیرعباس
1 اسفند 91 0:35
سلام نبینم ناراجتیتو ...
بیخیال بابا من تموم کردم راحت شدم ...
حالا باید بگردم دنبال کار


خوش به حالت زینب.حقم منو که خوردن.ایشالا نی نی نازت زود مهمون دلت بشه
زینب مامان فرشته آسمونها امیر عباس
2 اسفند 91 0:37
یادم رفت خصوصی کنم پاکش کن راستی اسمت فراموشم شده


مهسا هستم زینب جان عزیزم بهم بگو چی شده؟
زینب مامان فرشته آسمونها امیر عباس
3 اسفند 91 0:11
خصوصی ها میره قسمت آخرین نظرات خوانندگان مهسا جونم


مرسی