فرشته زمستونی منفرشته زمستونی من، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 27 روز سن داره

نفس مامان وباباش

درد دل مامان نفس 2

1391/11/26 11:29
نویسنده : مامان مهسا
179 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم برام دعا کن.بعد از کلی دوندگی قرار شده شنبه استادم و مدیرگروهم بیان دفتر رییس دانشگاه تا کارامو ببینه.خیلی بهم ریخته و پریشونم.میترسم خیلی زیاد.ریس دانشکمون خیلی ادم خوبیه ولی مدیر گروهمونکلافهوای که چه قدر بی مسیولیته.شنبه بابایی هم با من میاداز خود راضیمیخواد حمایتم کنه.عزیزم نیومده دوست دارم.دوست دارم بدونی مامان و بابا خیلی عاشق هم هستن و تحت هر شرایطی کنار هم هستن.قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

nasema
20 اسفند 91 20:41
سلام دوست عزیز جهت سفارش تقویم برای نی نی خوشملت زود بیا پیش من باکیفیت و خوشمل باهر طرحی که دوست داشته باشی و تحویل فوری فقط 2000هزار تومان یک هدیه ی ماندگار واسه نی نی شما منتظر حضورگرمت هستم