فرشته زمستونی منفرشته زمستونی من، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 24 روز سن داره

نفس مامان وباباش

جواب بتا

1393/1/27 0:16
نویسنده : مامان مهسا
204 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نی نی گلی مامان

عزیزم جواب بتا رو عصر با کلی دلهره گرفتم 182.6 بود.یه ربع هم زود رفتم صبر کردم تا حاضر شه.بعدش با خاله صحبت کردم و گفت برم دکتر رفتم مطب دکتر فاخری خیلییی شلوغ بود.برای شنبه ساعت 4 بعد از ظهر بهم وقت داد.منم رفتم مطب دکتر نانکلی هیچ کس تو نوبت نبود منم راحت رفتم تو رفتم که فقط برام سونوگرافی بنویسه.منشیش که تو اتاق خودش بودگفت میخوای برات پرونده تشکیل بدیم هر ماه بیای؟منم روم نشد بگم نه گفتم باشه.وزنم کرد و فشارمو گرفت.برام سونو و ازمایش سلامت بارداری نوشت و دارو که فراموش کردم بگیرم.رفتم سونو رو انجام بدم نشد وقت نداشتند فردا میرم.

واسه بابات اس دادم از زبون تو.بعدش براش زنگ زدم که براش زنگ زدن و مجبور شد قطع کنه.فندوقم حسابی شکه شده  بابات.عزیزم خیلی دوست دارررررررم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)