فرشته زمستونی منفرشته زمستونی من، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 23 روز سن داره

نفس مامان وباباش

فسقل نی نی

1393/1/27 23:40
نویسنده : مامان مهسا
217 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فنچول ریزه ی مامان

الان دارم با کلی کج خلقی و ترس و استرس مینویسم.امروز وقت سونو داشتم.حالا کلی جریان پیش اومد بماند.دکتره وقت سونو بهم گفت کی بهت گفته تو حامله اییییییییی؟منم گفتم ازمایش.حامله نیستم مگه؟؟؟خانم دکترم جوابمو نداد.هیچی ازوجودت تو سونو مشخص نیست.جز دیواره ی رحم من که قطور شده.خلاصه رفتیم پیش دوست خاله و اونم سونوی وازینال برام نوشت.میترسن خارج رحمی باشه.بذار بیای دنیا پوستتو خودم میکنم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

زینب مامان نازنین زهرا
27 فروردین 93 23:46
سلاا اینقدر استرس به خودت راه نده انشالله خیره . شاید چون اوایله برای همین واژینال دقیق نشون میده نگران نباااش
مامان مهسا
پاسخ
سلام زینب جوون.رفتم وازینال نظر دکتر هم همین بود قراره هفتهدیگه دوباره برم.تو سونو وازینالم چییزی مشخص نبود
مامان خانومی
30 فروردین 93 10:20
سلام خوبی عزیزم مبارکه یکمی فرصت بده به خودت نینی اخه خیلی زوده من وقتی فهمیدم نینی اومدم 2 ماهم داشت تموم میشد
مامان مهسا
پاسخ
سلام عزیزم.نی نی شما هم اومدنش به دل مامانش مبارکهههه اره خیلی زود فهمیدم