فرشته زمستونی منفرشته زمستونی من، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 23 روز سن داره

نفس مامان وباباش

اولین روز مادر برای من

1393/1/31 16:27
نویسنده : مامان مهسا
210 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فرشته زمستونی مامانniniweblog.com

امروز روز مادره اولین سالیه که منم مادر شدمniniweblog.com.عزیزم سونوی وازینالو انجام دادم اما رویت نشدی و تشخیص دکترسونوگرافی این بود که سن بارداری من کمتر از 6هفتستniniweblog.com.هیچی دیگه دست از پا دراز تر اومدیم خونه اماخ دا روشکر اونجا یه خانم دیگه هم بعد از من قراره سونو وازینال داشت ازش پرسیم حامله ای؟niniweblog.comگفت اره 10 هفتمه ساک حاملگی دارم جنینمم هست اما قلب نداره منم گفتم خوش به حالت که هست من جنینم معلوم نیستniniweblog.com.امابعد از سونو کلی شکر خدا رو کردم که خارج رحمی نبود.تازه فهمیدم اوضاع من خیلی از اون خانمه بهترهniniweblog.com.حالاقرص اسید فولیکو ویتامین ب6 که دکترم تجویز کرد و میورم و منتظرم تا سه شنبه که دوباره از بتا بدم.و سه هفته دیگه سونو روتکرار کنم.عزیزم خوب رشد کن و به دل مامان خوب بچسب مامان و بابا خیلی دوست دارن

عزیزم تو بهترین هدیه ایی بودی که من روز زن میتونستم بگیرمممممniniweblog.com

و اینکه با اومدنت منو بابایی رو حسابی غافلگیر کردیniniweblog.com

بابات صبح ساعت 8:30 برام زنگ زد منم سر کلاس ردیف اول نشسته بودم و بر عکس همیشه سایلنت نکرده بودم گوشیمو تا گوشیم صداش در اومد سریع برش داشتم وسایلنتش کردم ما همینکه اسم بابایی تو دیدم پاشدم اومدم بیرون دلم نیومد جواب ندمniniweblog.com محمدم روز زن و مادر رو از طرف خودش و تو بهم تبریک گفتniniweblog.comدوستتونننننننن دارممممممممممممممممممم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

الهام(مامان اميرحسين)
31 فروردین 93 16:30
مادر یعنی به تعداد همه روزهای گذشته تو، صبوری... مادر یعنی به تعداد همه روزهای اینده تو، دلواپسی... مادر یعنی به تعداد آرامش همه خوابهای کودکانه تو، بیداری... مادر یعنی بهانه بوسیدن خستگی دستهایی که عمری به پای بالیدن تو چروک شد... مادر یعنی بهانه در آغوش کشیدن زنی که نوازشگر همه سالهای دلتنگی تو بود... مادر یعنی باز هم بهانه مادر گرفتن...!!! روزت مبارک
زینب مامان نازنین زهرا
1 اردیبهشت 93 13:01
سلام مامان کوچولوی ناز نازی روووزت مباارک عزیرم. مهسا جونم زهرای منم تا هفته 8 خودش و نشون نداد عزیزم نگران نباش. بیشتر استراحت کن گلکم.. دیدی اقاتم دوست داشت نی نیدار بشی کلا اقایون و باید تو عمل انجام.شده قرار داد
مامان مهسا
پاسخ
سلام خاله زینبدیدی خاله شدی دیگه.مرسی بابت مهربونیات گلم روز تو هم مبارککککککککککککککک
زینب مامان نازنین زهرا
9 اردیبهشت 93 19:36
سلاااااااااااااااام عزیزم خوووووووووووووووووبی؟ مامان کوچولوی نازمون در چه حالیه ؟ نی نی مون خوبه انشالله نمی خوای بیای خبری از خودت و نی نی کنجدی نازمون بدی ،‌؟
مامان مهسا
پاسخ
سلام زینب مهربووووونم.خوبم ولی ویار دارم یهکم اذیت میشم.نی نی هم خوبه
زینب مامان نازنین زهرا
13 اردیبهشت 93 20:11
سلام کجایی پس نگرانت شدم بیا دیگه خوبی ؟ نی نی خوبه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان مهسا
پاسخ
سللام قربون دلت خواهر بزرگه خوبیم دو تامووووون
مامان خانومی
20 اردیبهشت 93 12:12
لینک من کووووووووووووووووووو
مامان مهسا
پاسخ
اضافه میکنم عزیزم
رها
24 اردیبهشت 93 22:46
من صفحم مشکل داشت نشد تبریک بگم مبارکت باشه عزیزم ایشا... هر سه تون همیشه شاد باشین
مامان مهسا
پاسخ
وووووای سلام رهاااا جونم.مرسی عزیزم.ایشالا به زودی خبر بارداریتو بخونم عزیزم.