فرشته زمستونی منفرشته زمستونی من، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 23 روز سن داره

نفس مامان وباباش

هفته دهم

1393/3/10 22:15
نویسنده : مامان مهسا
233 بازدید
اشتراک گذاری

قندک مامان niniweblog.com

وارد هفته دهم شدیم niniweblog.com تعداد هفته های با هم بودنمون دو رقمی شدniniweblog.com

این از تصویر شما در هفته دهمniniweblog.com10

عزیزم هفته ای که گذشت پر از لحظات شیرین بود بودن بابایی بهترین لحظاتو برامون ساخت.اینبارکه بابایی بیاد ما تو هفته 13 هستیم.دیروز صبح بابا پرواز داشت بهش گفتم خودم میبرمت فرودگاه همین که رفتم دستشویی و اومدم دیدم میخنده گفت زنگ زدم اژانس میاد الان منم همش گریه میکردمniniweblog.comببخشید گل مامان حسابی اذیتت کردم. بابایی رفت.منم نشستم پای تلویزیون یه نیم ساعتی گذشت براش زنگ زدم گفت مهسا یه خبر بد ساعت پرواز تغییر کرده بود به من خبر ندادن منniniweblog.com دقیقا این شکلی شدم .گفتم الان میام سریع حاضر شدم و رفتم فرودگاه.پرواز بعدی ساعت 10.50 بود پرواز محمدم قرار بود ساعت 9 باشه اما ساعتش تغییر کرده بود و 7 صبح پریده بود.گفتیم چی کار کنیم چی کار نکنیم چون به پرواز بعدی که داشت هم نمیرسید گفتیم با اتوبوس بره اون طوری تا 5 عصر با هم بودیم اومدیم بریم تا ترمینال که من حالم تو فرودگاه بهم خورد چشمامم داشت در می اومد نی نی جان چرا اخه مامان جان؟؟؟خلاصه برو و بیا تا اینکه به این نتیجه رسیدیم همون با پرواز بعدی بره بهتره.تو این چند ساعت کلی از دلتنگیمون کم شد خیلی خوب بود.منم عصرش کلی از وسایلامو جمع کردم و دوباره کوچ کردم خونه بابام.

تو این هفته یه روز از ظهر رفتیم خونه مادر جون تا شب هم اونجا بودیم منم شلوار لی پوشیده بودم اصلا فکر نمی کردم اذیت شم به قدری دلم درد گرفته بود که به سختی صاف وامی ستادم.دیگه اون شلوار لی منم به خاطره ها پیوست    niniweblog.com اوهههه تا من دوباره به اون سایز برگردم.

یه کیک خوشمزه بابایی برامون خرید که خیلی چسبید اخه من نرسیدم براش کیک بگیرم اینم از عکسش

کیک           

عزیزم امیدوارم این هفته رو هم با سلامتی پشت سر بذاریمniniweblog.com

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

غزل , باباییش
11 خرداد 93 11:24
سلام به سلامتی ایششششششششششششششششالا که سالم باشین دوتایی با هم ... مواظب خودت ونی نی خیلی زیییییییییاد باش ...
مامان مهسا
پاسخ
سلام مرسی عزیزم
هدی (مامان آرش)
27 تیر 93 13:00
از قنادی تابان کیک گرفتین؟؟؟!!!برگشتن به سایز قبلی خیلی سخته.چهار ماه از زایمانم میگذره هنوز نتونستم به وزن و سایز قبلیم برگردم.رژِیم گرفتن تقریبا محاله.آخه تو دوران شیردهی خیلی گشنه میشی.مگر بعد از شیش ماهگی که نی نی به غذا بیفته بشه رژیم گرفت.
مامان مهسا
پاسخ
نه گلم.از بابانویل گرفتیم.وووای نگو که من کلللللی چاق شدم خدا به خیر بگذرونه