فرشته زمستونی منفرشته زمستونی من، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 23 روز سن داره

نفس مامان وباباش

من و توت فرنگیم

1393/3/11 23:00
نویسنده : مامان مهسا
204 بازدید
اشتراک گذاری

توت فرنگی مامانniniweblog.com

این روزهای پر از مشغله و نسبتا اروم من پر از فکر هی جور واجور راجع به تو میگذره از اسم و نوع زایمان گرفته تا جنسیت و سیسمونی و تغییر دکوراسیون خونه و ... حتی مسافرت عید نوروز در کنار شماniniweblog.com مامانت یه کم زیادی جلو تر از زمان پیش میره جوجو جان.

یه اتفاق ناخوشایند برای من اضافه کردن 1.5 کیلو تو این مدته niniweblog.com.تو فکرشو بکن یه 7 ماه دیگه من چه شکلی میشمniniweblog.comخاله و مامان خیلی منو میترسوونن از دیابت بارداری و اضافه وزن زیادی که احتمالا که چی حتما به وجود میاد.تقصیر شماست خوب نمیشه یه دقیقه معدمو خالی بذارم چنان زیر و روش میکنی که ترجیح میدم تبدیل به یه تانک زرهی بشم اما اون حالتو تجربه نکنمniniweblog.com.

برنامه دو نفرمون تو این مدت تکرار ازمایشه تا ببینیم عفونت مثانه ام بعد از مصرف سفکسیم خوب شده یا نه.بریم درمونگاه سر کوچه پرونده تشکیل بدیم و ازمایش غربالگری اول رو به اضافه یه سونو .دیدی چه قدر کار داریم مامان جان؟niniweblog.com

از الان فکرم درگیر نوع زایمانه چه قدر خوب میشد فقط یه مدل زایمان وجود داشت و ما مجبور به انتخاب نبودیمniniweblog.com.البته از اون جایی که من یهو وقتی یه مساله ایی برام پیش میاد خیلی هنگ میکنم و استرس میگیرم اما خیلی زود اون مساله رو واسه خودم حل میکنمniniweblog.comدر حال حاضر ترجیح میدم شما طبیعی به دنیا بیایniniweblog.comالبته فقط در حال حاضر

چند وقت پیش خواب یه خانم ناشناسی رو دیدمniniweblog.comبهم گفت تو پسر می زایی منم خیلی با سماجت  میگفتم نه دختر نه دخترniniweblog.com.عزیز دلم اصلا انکار نمی کنم که عاشق اینم که دختر داشته باشم تا هم پا و هم دمم باشه اینقدر هم اینو گفم که صدای محمد در اومد که ناشکری نکنniniweblog.comالبته نه به این شکلا خیلی مهربوووووووون.اما از ته ته ته ته قلبم دعا می کنم هر چی هستی سالم باشی نه چیزی زیاد داشته باشی نه کم سالم باشی و ما بتونیم اون طور که درسته و به بهترین راه تربیتت کنیمniniweblog.com.

niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

♥مرجان مامان آران و باران♥
12 خرداد 93 16:59
سلام عزیزممم اخی به سلامتی ایشالاا نگران نباش لاغر میشیییییییییییی ایشالا خدا هر چی دوست داری بهت بده مهسای مهربونم مواظب خودت باش زیاددددددد عکسای وسیله هاتم زودی بزاریا بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس
مامان مهسا
پاسخ
سلام مرجان مهربونم همیشه شرمندم میکنی دوست خوبم.لاغر چی فعلا که دارم چاق میشم.ایشالا هر چی میده سالم بده واقعا فرقی نداره مرسی عزیز دلم.حتماااااا
دختر آسموني
28 خرداد 93 9:24
عزيزم هر كدوم از نوشته هاتو كه مي خونم انگار بر ميگردم به اون موقع هاي خودم كه تازه باردار شده بودم. مخصوصا تا موقعي كه جنسشيت نيني معلوم نشده آدم خيلي هيجان داره.
مامان مهسا
پاسخ
عزیزم برام دعا کن این دورانو به سلامت بگذرونماره ولی یه کمی جنسیتش معلوم شد نی نی ما
هدی (مامان آرش)
27 تیر 93 12:55
دلم برای بارداریم تنگ شد!اضافه وزن دست خود آدم نیست.من بیست کیلو اضافه کردم.ولی هرچی کمتر اضافه کنی بچه درشت تر میشه.هرچی بیشتر اضافه کنی خودت چاق میشی.من که اینطوری بودم.منم چند ماه آخرو همش در حال آزمایش دادن بودم به خاطر دفع پروتیین.در نهیات دکتر ابرش پور گفت اینا بیسوادن (بهداشت )اینطوری میگن!آخه زیر سیصد بود.
مامان مهسا
پاسخ
دعا کن عزیزم این دورانو به سلامت پشت سر بذارم عزیزم استرسم زیاده