فرشته زمستونی منفرشته زمستونی من، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 23 روز سن داره

نفس مامان وباباش

هفته یازدهم

1393/3/18 1:44
نویسنده : مامان مهسا
206 بازدید
اشتراک گذاری

عشق کوچولوی منniniweblog.com

وارد هفته 11 شدیم عزیزم.خیلی خوشحالم از اینکه دارم به سه ماهگی نزدیک میشیم و استرس منم تموم میشه مامان جان.البته فکر نکنم نگرانی من برای شما تموم شدنی باشه. niniweblog.comجوجه جان یه خواهش بله بله با شما هستم عزیزمniniweblog.com برامون دعا کن چون اگه خدا بخواد قراره یه اتفاق خوب برامون بیفته.

عزیزم من از 25 تا 4 تیر امتحان دارم به قول مامان هنوز جو امتحان منو نگرفته چون خیلی بیخیالم فعلا niniweblog.com اینجا جو امتحان حاکمه الان صبا به شدت داره زیست میخونه و مامان هم امروز امتحاناش شروع شد.

هفته دیگه میریم واسه سونو و ازمایش غربالگری niniweblog.com ایشالا که سالم باشیniniweblog.com

اینم تصویر شما در این هفته

11

niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com مامان و بابا عاشقتن کوچولوی من 

           

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

دختر آسموني
28 خرداد 93 9:22
عزيزم مبارك باشه. چه قد احساسات مادرنات قوي هست. انشااله نيني به سلامتي به دنيا مياد. راستي من ليلا هستم. مامان آسمان كه يكسال داره. به وبلاگ دختر آسموني سر بزن و اگه با تبادل لينك موافق بودي خبرم كن.
مامان مهسا
پاسخ
مرسی عزیزم لطف داری.اومدم و وبلگ قشنگتو دیدم با کامل میل باعث افتخاره