فرشته زمستونی منفرشته زمستونی من، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 23 روز سن داره

نفس مامان وباباش

دختر،پسر

1393/3/19 17:32
نویسنده : مامان مهسا
211 بازدید
اشتراک گذاری

كوچك زيباي من

برام خيلي مهم بود هرچه زودتر اين پستو بذارم،ميخوام بدوني از ته ته قلبم واقعا هيچ فرقي برام نميكنه  كه دختر باشي يا پسر

فقط  ارزوم سلامتيته،من عاشقانه دوستت دارم.  درسته نوشتم دخمل دوست دارم اما قبلا هم پسر دوست داشتم. 

عزيزم وجودت  شيرينه و  هرچه باشي ارزوي در اغوش كشيدنت و بوييدنت رو دارم. إز خدا واسه بودنت سپاسگزارم. 

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

زینب مامان نازنین زهرا
25 خرداد 93 22:54
سلام مهسا جونم خووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووبی ؟ نی نی نازت خوبه شکر خدا انشالله هر چی که هست سالم و صالح باشه
مامان مهسا
پاسخ
سللللام زینب جونم.مرسی عزیزم ببخشید درگیر امتحانام بهتون س نزدم اره شکر خدا خوبه.انشا.. . نازنین زهرا رو ببوس
زری مامان
26 خرداد 93 10:23
ایشالا که قدم نی نی نازت خیر باشه عزیزم
مامان حمیدرضا
15 تیر 93 20:48
سلام دوست عزیز چه خبر با نی نی کوچولو
مامان مهسا
پاسخ
مرسی عزیزم میگذرونیم با لذت