فرشته زمستونی منفرشته زمستونی من، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 21 روز سن داره

نفس مامان وباباش

اولین پست سال 92

1392/1/2 1:56
نویسنده : مامان مهسا
187 بازدید
اشتراک گذاری

سلام شتلات مامان عید شما مبارکبغل...میخواستم اخرین پست سال 92 رو برات بذارم اماچشمخب از اون جایی که من یه خرده فقط یه کوچولو تنبل تشریف دارم کارام تموم نشده بود وتا لحظه اخر بدو بدو کردماوه.انقدر خسته شده بودم روز عید که نگو.عزیزم عیدی من وبابا یادت نره کلی دعای قشنگ قشنگ میخوایما..فرشتهمرسی عزیزم.سال تحویل امسال ظهر ساعت 31/2 بود.من و محمد بعد از سال تحویل ناهارمون رو خوردیم یه کوچولو استراحت کردیم وبعدش رفتیم خونه مادر جون.مادر جون اینا عادتشونو اولین غذای سال نو رو کنار هم میخورن و مادر جوون خورشت سبزی خوشمزشو درست میکنه همیشهخوشمزه.ما اولین مهمونشون بودیم بعد از ما عمه مریم اینا اومدن.منو بابایی هم تا اومدن عموامیر رفتیم یه سر خونه مامان من زدیم که در امن و امان بود.امروزم خونه مامان بزرک من.عمو و عمههای محمد.الان هم سریال پایتختو میبینیم...دوستای  خوب وبلاگیمعید همتون مبارک امیدوارم سال خوب و پر ازلحظه های شیرین  و پر از موفقیت داشته باشین نی نی هاتون سالم وتندرست باشن و همه اوناییکه نی نی میخوان خدا بهشون نی نی بده.امیدوارم خوشحال و خوشبخت باشینبغل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)