فرشته زمستونی منفرشته زمستونی من، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 23 روز سن داره

نفس مامان وباباش

هفته 7 ام

1393/2/22 1:17
نویسنده : مامان مهسا
220 بازدید
اشتراک گذاری

nini

سلام نی نی خودممممم

عزیزم الان 7 هفته و سه روزه با منی.منو خوشبخت ترین زن دنیا کردی.مامان جان هفته دیگه بابات میاد و یه هفته رو با همییم هر روز که با هم صحبت میکنیم احوالتو میپرسه منم میگم خوبه سلام میرسووونه اونم میخنده و میگه سلامت باشه.عزیزم حال وهوای مامانو کاملا عوض کردیو مامان به تنها چیزی که اصلافکر نمیکنه درسشه.

عزیزم امیدوارم اومدنت جریان یافتن حس جدیدی واسه مامانم و مامان بزرگم باشه که خیلی عذادارن.تو این مدت تولد منم بودا 11 اردیبهشت اولین سالی که خودم تولد خودمو فراموش کردم.جالب بود واسه خودش.

نی نی جان منو ببخش که تا حالایه عکسم از ازمایشام و بیبیچک و این چیزا نذاشتم برات دوربینم خونه خودمونه.عزیزم حال تهوعی که داشتم خیلی بهتر شده نمیدونی هفته پیش چه با من کردی تو.یه قطره ابم نمیتونستم بخورم میخوردم از گلوم نرفته پایین برمیگشت.

خدا جونم ازت خواهش میکنم شرایطی پیش بیاد محمدم برگرده اینجا...خیلی سخته تو این شرایط نیست.

عزیزم مامان بره لالا که جفتمون خوابمووون گرفته

فدات بوس بوس

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

صفورا مامان آوا
25 اردیبهشت 93 9:01
خییییییییییلی تبریک میگم ایشالا زوده زود بیاد تو بغلت بوووووووووس
مامان مهسا
پاسخ
صفورا جوون مرسی عزیزم رمزو ویرایش کردم.حیفم اومد نظرتو تایید نکنم.مرسی بابت رمز گلم ایشالا کلی لباس از نی نی تاپ براش بخرماوای گلو ببوس
مامان فری
26 اردیبهشت 93 1:14
عزیز دلم خیلی خوشحال شدم که نی نی داری امیدوارم این روزها رو به خوبی و خوشی سپری کنی مواظب خودت باش دوست دارم بوسسسسسسس
مامان مهسا
پاسخ
مرسی مامان فری مهربون