فرشته زمستونی منفرشته زمستونی من، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 23 روز سن داره

نفس مامان وباباش

یه پست ثبت نشده

1393/5/1 20:14
نویسنده : مامان مهسا
210 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق شیرین منniniweblog.comشیطون بلای مامانniniweblog.com

الان بر طبق تقویم وبلاگت یعنی سونوی اول 17 هفته و 5 روز و بر طبق سونوی اخر 18 هفته و 2 روز هستیniniweblog.com.عزیزم وقتی محمد اینجا بود با هم رفتیم جواب ازمایش غربالگری اولو گرفتیم و سریع رفتم دکتر دکترمم که همکار خالست کلی تحویلمون گرفت و من فهمیدم داشتن دکتر اشنا چه نعمتیه.گفت مهسا برو دراز شو شکمتو معاینه کنم وقتی معاینه ام کرد گفت این جاست که گفتم اینه؟؟؟ من فکر میکردم عضله شکمم سفت شدهniniweblog.com وای جیگرم نمیدونی کشف همه ی وجودت چقدر شیرینه.نگاه ازمایشم کرد گفت همه چی خوبه برام سونو برای هفته 17 و ازمایش غربالگری دومو نوشت.

شبش که با محمد رفتیم خونه بهش گفتم بدو بیا یه چیزی  نشونت بدم دستشو که رو شکمم گذاشت و حست کرد خیلی ذوق کرد عزیزم.

هفته با محمد بودن گذشت و رفت دوست داشتم زمان بارداری شرایط روحی خوبی داشته باشماما خب نشد مامان جان ببخشید که اذیتت میکنم  واسه گریه هام و بی قراری هام باید خیلی وقت صرف شما بکنم که نمی کنم.

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

زینب مامان نازنین زهرا
16 مرداد 93 15:09
سلاام خوووبی خدارو شکر نی نی خوبه همش دهنم گل پسر میاد یا نی نی چی هست بی معرفت به ما سر نمیزنی
مامان مهسا
پاسخ
سلام زینب جونم خوبی؟نازنین زهرا خوبه؟پسمله خاله جووونش.شرمنده 3 هفتس به نت دسترسی نداشتم چرا اپ نمیکنی؟
💕 ســـولماز 💕
16 مرداد 93 17:11
سلام عزیزم خوبی ؟ فسقلی چطوره ؟ رمز رو برمیدارم گلم میخواستم یکم تغیر بدم بعد رمز رو بردارم ولی حسش نبود الان برش میدارم
مامان مهسا
پاسخ
سلام ببین کی اومده خاله سولماز مهربوووون.خوبه خاله جون.خاله حسابی ترسوندیمون گفتم دیگه با ما دوست نیستی