فرشته زمستونی منفرشته زمستونی من، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 24 روز سن داره

نفس مامان وباباش

3 , 4 شهریور 1393

1393/6/4 22:59
نویسنده : مامان مهسا
204 بازدید
اشتراک گذاری

فرشته کوچولوی شیطون مامان  niniweblog.com

عزیزم 3 و4 شهریور تبدیل به تاریخ های به یاد ماندنی واسه مامان شدنniniweblog.com

3 شهریور تاریخ دفاعیه مامان بود و بالاخره درس مامان تموم شد شیطون بلاniniweblog.com

4 شهریور اولین ضربه محسوس شما بود دستم رو دلم بود که شمایه لگد نثار مامان کردی منم سرع مامانمو صدا کردم اونم دستشو گذاشت رو دلم وشما رو حس کرد قشنگممممممممممممniniweblog.com

 

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

هدی (مامان آرش)
25 شهریور 93 2:28
به سلامتی مهسا جون.خوب دیگه خیالت از بابت درست راحت شد.پسر گلت که به دنیا بیاد با خیال راحت همه وقتتو براش میذاری.
مامان مهسا
پاسخ
اره شکر خدا راحت شدم ان شاا...